torsdag 26 november 2009

det är så SYND om mig


nämen asså lip injec-looken är ju fin...notera min finne (eller mitt extra öga som tobbe säger) som aldrig försvinner

öööh, hela min överläpp har svullnat upp dubbel size..så himla sexiii! Operationen gick väl bra, men det var rätt onice...borrade i tandköttet osv osv. Lugnande medel var kul dock! Blev helt flummig..låg och skrattade först åt min mammas astråkiga skämt, men sen blev jag typ trött och sur när de började operera....det var som en vanlig fylla med andra ord, fast utan bakfylla och ångest. Så nu sitter jag här med massa stygn i munnen och en stor glugg där tanden satt förut...sexy fish! Ska inte sätta tillbaka tanden förrän på måndag så jag måste gå runt och se ut som en hillbilly utan dental plan = jag kommer inte kunna gå ut på hela helgen = det suuuuuger så jävla hårt. Vad fan ska jag göra då? Ååååh, kommer dö av tristess...fan. Jag får inte träna på en vecka heller...faaan kommer mögla ihjäl. Får väl lyssna sönder min julplaylist och kolla klart på greys anatomy-boxen typ..*ensam tjej söker liv*

1 kommentar:

LE VELOUR sa...

haha du är så rar.