onsdag 4 november 2009

Londreeees

Yes sör, imorrn kväll kommer jag fram till London! :D:D:D *happäh girl* Ska uppdatea så ofta jag kan och berätta allt som jag och christinan ställer till med. Ska btw flyga _helt_ själv för första gången!! så bara för det kommer ju allt krångla såklart...aja, aj will do maj bäst. Kommer säkert åka på svimpan också..bara för att likzom. haha åh juste, har packat i min weekendbag från LOUIS VUITTON! hahaha, dööör. den är ju fejk såklart...men ändå himla snygg! typ snyggare än nya fräscha äktingar! den är liksom gammal och ser lite sliten ut. Jaja, inte acceptable jag vet, men den är liksom lite för snygg för att inte användas så jag känner att jag måste. No hatin' please! jaja enöff blogging nu ska jag sova! PUSS HEJDÅ OCH SES I LONDON BITCHES

Ps. (haha, som freja sa, älskar att lägga till "ps" i inlägg på internet, även fast man enkelt kan lägga in det någonstans i texten) Viktigast i packning är mitt desinfektions(orkar inte stava rätt)medel från lyssna nu - VICTORIA'S SECRETS! Hur lyxigt liksom?? Och den luktar inte som sånt där alkogel brukar utan istället asgott! Så jävla värt! Tack emily för the gift <4. DS!

Inga kommentarer: