måndag 23 november 2009

*lyssnar på enya* *tänder lite rökelse* *inte*

dagen dårå. Gick upp halv sex (somnade halv två efter två avsnitt entourage och tre paradise hotel...jag älskar söndagstv), drog till tandläkaren. Sköterskan frågade om jag hade herpes (fläskläppen) och den andra som alltid ska vara så hårdhänt gick loss på min onda läpp..jag ba "aaaaaaaaaaaaaaaow jäääääävlar chiiiiillla!!". Sen när hon skulle slipa till min "provisoriska" tand (ja, man tar liksom ut den varje gång och slipar till den, för den sitter bara fast med lim typ (på onsdag ska jag btw operera fast den, vilket innebär att de ska sätta i en SKRUV i TANDKÖTTET!! är så jävla rädd) (snyggt med tre paranteser innanför en parantes btw) ) hmm, var var jag nu? jo, när hon satt och slipade min tand så flög den plötsligt iväg och de såg inte vart den tog vägen så de fick typ kalla in extra sköterskor som kröp runt på golvet aslänge tills de hittade den...kände mig inte alls dum. Iallafall, sen åkte jag hem, tog en powenap med katten i två timmar, sen ringde hon jag jobbar för och sa att jag inte behövde jobba idag så jag har suttit i några timmar framför greys anatomy säsong 3! (uppkrypen i sängen, med en kopp RYKANDE, HETT söderté och tända doftljus som luktar jordgubb och bara MYZT i min nya gina tricot-kofta såklart) (skojar inte, allt stämde förutom det sista, sitter i en äcklig fleece). Yes, så det var min dag det! Hur har er dag varit? (skoja, det borde vara dödsstraff på att avsluta ett inlägg med en fråga i fetstil). Och just det, har faktiskt kirrat en arbetsintervju för ett heltids"uppdrag" till våren på torsdag, gött! Nu blire mer grey's. puss på er HA EN GO KVÄLL (är väl medveten om dyslexinivån och det överdrivna antal paranteser på det här inlägget men orkar inte KORRIGEERA)

ps. haha, mamma kom nyss in och trodde att jag mediterade (eftersom jag hade tända ljus..logiken asså) och ba "lyssnar du på sånt hära...indisk säshöön...flum..musik...?" och syftade på signaturmelodin till grey's som är på i bakgrunden..haha, indisk session frågetecken?

2 kommentarer:

c sa...

haha, aw tack! faktiskt lite skönt att höra att någon förstår vad jag menar/känner igen sig.
grym blogg btw :*

Linny sa...

:D <3<3<3<3<3