fredag 13 november 2009

lady stalkah

vet inte om jag ska älska eller hata mig själv efter att med bara ett förnamn och en stad lyckas hitta en VISS person på fejjan (haha hatar när man skriver "VISS"..även fast jag säger det själv hela tiden..DUBBELMORAL!!). Den vissa personen har ett ganska vanligt namn och bor i en stor stad också...inte typ Månstrimma från Ullared...så det är heeeelt crazy. Iallafall så skrev jag ett ursäktande meddelande typ "SORRY FOR BEING A SCARY STALKER BUT THIS IS XX FROM XX RIGHT??" (blabla vi träffades i london och han skulle ringa men gjorde inte det blablabla) och får vääääääääärldens längsta svar, typ "Sorry for not calling blabla I will understand if you don't want to talk to me now, for being that kind of idiot." haha man ba "aaaaow jäääävlar chiiiiiilla" som ungen som får influensavaccin skulle sagt. GÖLLIGT VA? Men sen skrev han typ att "vi kan ju e-maila varann!" haha, man ba nej, senast jag skrev ett seriöst e-mail till någon var typ 2003...DÅ KAN VI LIKA GÄRNA VARA BREVVÄNNER! nej men ja SRSLY! fb är the only way to go...FOOL!

wöööh, måste gå och handla mat..göra någon nytta osv.

Inga kommentarer: