torsdag 12 november 2009

kulkulkuk

I london hörde en kvinna från ett vandrarhem av sig angående ett jobb som jag sökt (man jobbar typ både hemifrån och även i reception med bokningar och sånt). Men grejen är att hon typ vill att jag ska börja jobba hemifrån direkt, så igår när jag ringde henne skulle hon via telefon (och på engelska) förklara hur man bokade in gäster..var så sjuuuukt förvirrande. Så när jag inte fattade vad hon menade blev hon typ assur och ba "what is it that you don't understand??" och typ "you waste my time!!" (tänk typ med rysk accent..asläskig) haha och jag ba *stressad mamma* och försökte fatta vad hon menade samtidigt som min dator typ hängde sig plus att jag skulle förklara det på engelska..så till slut så ba: "du får ringa upp mig senare, när du förstår hur man gör det här. GOOD LUCK *klick*" alltså cepe? jag är så jävla rädd. Och mejlar man henne med frågor svarar hon inte och om man ringer henne och ställer en fråga så typ (asdrygt): "ja, det står väl i DET dokumentet..FÖRMODLIGEN *drar en lång suck och drar hela you waste my time-grejen igen*"...aaaah jag dör..och när jag typ frågade om jag inte skulle komma in på en intervju eller skriva på papper eller någonting så ba "nej jag TESTAR dig nu och ser om du klarar av det här...jag kan inte träffa någon som inte förstår att det är ett vandrarhem vi jobbar med"...haha, alltså vänlighet por favor?? så nu sitter jag iallafall här och försöker lära mig ett hotellbokningssystem..fattar ingenting. (y)

1 kommentar:

soph sa...

men åh jävla kärring! jag kan komma över och hjälpa dig om du vill för jag är nämligen expert på hotellbokningar! Skämt åsido. men ropa om du behöver hjälp <3