måndag 16 november 2009

*lyssnar på ABBA* *känner mig lite gladare* *mobbad*

aaaaaah måste ta tag i massa grejer den här veckan känner jag. Måste:
- ringa läskig vandrarhemskvinna
- om det skiter sig (vilket det förmodligen gör) kirra fler jobb för december
- lägga upp all skit på traderaaaaaa (har typ fem blå stora ikeakassar fulla med skit..SKIT SKIT SKIT)
- klura ut hur jag ska klara mig månaden ut på 200 kr (glömde fixa en sak så får inte lön förrän om än månad (y)(y)(y)!!)
- wöööh bara allmänt ta tag i saker = få ett bättre liv

och här kommer parte dos bilderna från lördags då:
Photobucket
finaste sambosarna! har frågat om de vill adoptera mig men det vill de inte.
Photobucket
Photobucket
"typ hela jag borde va en anti-alkoholkampanj" haha sööööööööt.
Photobucket
den här bilden är SÅ cobrasnake! (skoja)
Photobucket
pose med makaroner och köttbullar
Photobucket
haha, jag stod och tog massa fina gruppbilder när freja (som vi tappat bort) helt plötsligt hoppade in och TOG ÖVER (haha skoja) bilden..jag skrattade.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
haha alltså vi tog serri typ 15 såna här egobilder och ba "men ååååååh ingen blev ju bra ju!! *full* *tar 15 st till*"
Photobucket
asså angående klackarna kirrade jag biffen! (iochförsig ramlade jag båda gångerna när jag skulle kissa på en sån där bajamaja..classy!) men mittbenan...asså det är svårt! ibland tycker jag att den är asnice och ibland känns den asful. Men reppade (haha) mittbenan idag när jag gick ut och då kändes det bra faktiskt, så vi får se hur jag känner för den man får ju bara pröva på en dag i taget liksom så som orspråkett säjer haha ;);P

ååååh, längtar till paradise hotel ikväll! alltså på riktigt AJ ÄM HOOKED ASSÅ! *vuxen svensk som försöker prata engelska* så vidrigt program egentligen men heeelt heeelt underbart att titta på.

Inga kommentarer: