fredag 23 april 2010

*sprallig tjej som lever i nuet och gillar utmaningar* (såg nu att "sprallig" förekommer 6 gånger i det här inlägget)

hallelåja! har faktiskt inte varit helt värdelös idag, har lyckats med att både plugga och torka golv. Därför tar jag mig en välförtjänt PAUS (ps. min mamma säger paUs och inte paOs som andra normala människor gör ds.) innan jag ska fortsätta städa och greja. haha gud, lol på mig själv, har blivit en sån som bloggar om sånt som verkligen ingen bryr sig om, typ: nu ska jag koka té och läsa en bok, för det tycker jag är avkopplande och vardagslyxigt! mm men så blire när man är sjuk! :( inge partty partty ikväll med andra ord..åh, de andra ska se krunis ikväll! lyllosar :C aja, får ta och se karln på arvika istället.

lyssnar på fredagsflirten i p3..alltid lika awkwaaaaard. och "fredagssingeln", sorry men vilken bawring människa. gah, nyss frågade hon en kille: "hur skulle du göra mig till den lyckligaste flickvännen?" och en annan "vad är kärlek för dig?"..skämsrysningar. och sen är hon tydligen en sån där "sprallig, hoppa fallskärm och bungyjump"-tjej! klarar.inte.av.

apropå sprallig så skulle jag skicka in en "glad, gärna lite sprallig" cv-bild på mig själv för några dagar sen. det här var det spralligaste jag kunde komma med, men sorry I DON'T DO SPRALLIG!:

*ägd*

är lite besviken på er för att ingen kom med något tv-tips :C men eftersom jag hört att mad men ska vara bra kollade jag på det och blev inte besviken! tur för er :C

Inga kommentarer: