onsdag 14 april 2010

London - TREDJE DAGEN *seriös tjej*

Photobucket
vi tänkte vara lite käcka och dra ut och promenera på fredagen. vi hittade någon jävla apelsinlåda med ett läskigt barn på.
Photobucket
söt tjej på matmarknad!
Photobucket
ba cool tjej och lite blömmor
Photobucket
asså så himla läski
Photobucket
*solskensflickan*
Photobucket
hahaha asså den till vänster...så himla förstoppad
Photobucket
lite niotillfem på den va
Photobucket
haha ååh, älskar att ta kort på fula saker
Photobucket
sen stoppade vi på nando's! asså ååååh deras mat, SÅ JÄVLA GOD! det är typ portugisisk(?) mat..kyckling och sånt. och så kan man få asmycket tillbehör typ grillade majskolvar (!!!), halloumi, svamp och massa annan god skit. och man får fylla på drickan hur mycket man vill!!! och allt går som typ dyrast på en hundring. väääääääärt eller. den har en självklar plats på min "varför jag ska flytta till london-lista".
Photobucket
på kvällen drog vi ut. hamnade på ett ställe med nice inredning men dålig musik.
Photobucket
haha asså jag döööööör
Photobucket
5 shottar för 20 spänn! haha gud vad rättvist jag fördelat föresten
Photobucket
Photobucket
så himla fina planscher! vi blev glada
Photobucket
sen panikade vi eftersom vi inte fått något decent ragg och drog vidare till barfly. DE SPELADE MAJOR LAZER!!! (se film nedan)
Photobucket
Photobucket
juste där inne på barfly så såg jag en assnygg killäh! (fast han var inte så snygg som jag trodde sen visade det sig) amen iallafall så jag tänkte att jag skulle LÄGRA honom för han tittade asmycket och typ hälsade när jag gick förbi. så sen när det var lägringsdags (haha dör) så ba ser vi hur han börjat hångla med en annan tjej, EN ASFUL EN till på köpe! kände mig så himla offended, arg och besviken.
Photobucket
haha så himla göllig!
Photobucket
asså snyggisssss!
Photobucket
sen drog vi hem. var tvungen att ta kort på den där galgen eftersom den legat där i flera dagar och ingen gjort något åt det?!?!?! så himla upprörd blev jag.

haha juste vi fick ju fråga massa människor om vägen till bussen (asså en kille var så himla snygg, typ gjorde trolleritrick!! men han var tvungen att dra så vi fick aldrig lägra honom :C) och en av dom ville att jag skulle adda honom på fb. har kollat igenom hans bilder och hittade bland annat denna:

..har inte addat än.

haha asså palla att major lazer spelas så sällan att man blir helt cepe när den väl kommer. aja, det var gött iallafall!

2 kommentarer:

chrissy sa...

hahahaha "har inte addat än" ahhahaha JAG AVLIDER! (ps du får stå ut med att jag kommenterar hundra år för sent, men assåe ligger efter på bloglovin!!! PANIKEN!! bettah lejt than nevah som jag brukar säg)

Linny sa...

haha men åh, fint! DET ÄR HELT OKEJ. älskar dina kommentarer, det vet du GUMMAN! FOREVER AND EVER GUMMAN!!!!!!!!!!!!!