torsdag 8 april 2010

*chips och cola*

HEMMA! sitter och göttar mig igenom alla 170 olästa bloglovin-inlägg och äter påskägg typ..NICE! haha, asså fan vad kaos det blev när vi skulle ta oss hem från en klubb för att komma hem till christina för att jag sedan skulle ta taxi till flygbussen. jag minns att jag ringde uk's 118118 (full) och ba: "I need a taxi! I'M IN LONDON! typ" sen repeterade jag fel adress typ hundra gånger och började skratta den stackars människan i örat. aja, till slut kom jag iväg och vandrade runt full på flygplatsen. Eftersom jag hade partyoutfiten på mig med alla kedjor fastnade jag i den där metalldetektorgrejen och blev typ bodysearched..vakten typ "ok inte konstigt att det piper med ALL THAT METALLIC JUNK!" ja ba fattade ingenting typ och var asförvirrad. aja, sen kom jag hem och sov till fem men nu är jag typ pigg och min dygnsrytm är typ fucked for life. ah, ville bara uppdatera er om läget. bloggar mer imorrn jaaaaaaaaaaao. PUSS TJA

Inga kommentarer: