tisdag 13 april 2010

londonpics dag 2!!!

smiter in med lite bilder här innan jag ska iväg och luncha i solskenet med Mad! (+100 citypoäng till mig!)
Photobucket
på vår walk of shame (utan shame remind you!) från efterfestpöjkarna såg vi massa kontorsstolar på trottoaren..ASSÅ HUR SJUKT???
Photobucket
christina gav mig en present. påskägg som britterna tydligen är crejzy i...den har liksom en äggula inuti! sjukt nast-ey!
Photobucket
lite chat roulette på det! någon ville att vi skulle visa fötter..vi ba okejra!
Photobucket
på väg ut sen hittade christina 20 pund på gatan! ASSÅ DET KAN JU BARA VARA KARMA! nej men ja, vi blev sjukt happi och kände att vi kunde UNNA OSS taxi på den.
Photobucket
drog till ett ställe som hette candybox! ascool inredning..massa ljusprickar och glasväggar!
Photobucket
någon dag ska jag döda christina och sno hennes paljettröja..så himla snygg!!!!
Photobucket
Photobucket
de hade inte några jägerbombs (asså HJÄRTA PÅ DENNN) så vi fick typ sambouca?? citerar christina på den: "haha just det! så himla sämst. ba "vi har inte jägermeister, ni får nåt som är typ samma sak" och så ba SAMBUCA??? ba NEJ?? -10 poäng till london där alltsåååe" haha ååh så himla fint
Photobucket
asså SCHNÖGG eller?
Photobucket
eftersom vi var så himla coola ville alla ta kort på oss...can't blame 'em
Photobucket
ah satte det var den kvällen! rätt bra musik men lite för mycket gammalt 60-talstjafs som jag inte har koll på. men 3 av 5 london eyes på den! tjarå

1 kommentar:

chrissy sa...

haha ååh så himla fint att walka down memory lane!! och älskar vårt poängsystem. london eyes liksom. jag tänker HÅLLA ÖGAT ÖPPET efter fler såna här inlägg på din blögga!! ;) ;) ;) höhöhö *drar samma skämt om och om igen, övertygad om att de aldrig blir dåliga*