torsdag 15 april 2010

bloghatinnnnn

HEJZAN! sitter och äter knäckemackor (MÄ OST!! *fyllde nyss fem*) och dricker örtté *gay*...rätt dumt egentligen för nu kommer jag vara kissnödig hela natten och drömma kissnödiga drömmar. haha, varje gång jag drömmer kissnöde-drömmar drömmer jag att jag går och kissar på en toalett som liksom är in public, liksom massa andra människor i samma rum som kollar snett på mig. och sen efteråt ångrar jag mig alltid. mm, så kan det vara ibland. hmm imorrn äre fredag...FÄST! eller? jaaaah

öööh juste har inte sökt några utbildningar till hösten...men pallar ej. och vill inte heller. MEN MAN KÄNNER JU LIKSOM TRYCKET FRÅN HELA SAMHÄLLET HELA TIDEN!!! nej skoja bara. nej men ah ingen idé, för ska ju inte stanna kvar ändå i höst jao! har sökt ett jobb idag som jag verkligen verkligen verkligen vill haaaaaa...asså åh, det skulle vara perfekt :C venne hur jag ska lösa min LIVSSITUATION annars. haha, nej men ah, vi får se va.

nej känner ingen mer BLOGGLUST just nu så nu lägger jag ner för ikväll. tjaråå

Inga kommentarer: