torsdag 29 april 2010

NAIL ME

eftersom jag är en suckah för hypes och coola grejer har jag såklart fastnat för grejen med nail art! har kollat igenom två asgoa nail-artbloggar (här och här) och det är sjuuuukt vad folk hittar på, kolla bara:







jobbigt bara att jag aldrig har tillräckligt med tålamod med sånt här...att måla naglarna är typ det värsta jag vet. hur noga man än är med att låta det torka råkar man alltid fucka upp det och så har skiten smetats ut...blir tokig!! och sen håller skiten bara i en dag typ innan det skavs bort..hur fan ska man göra? SNÄLLA KP SVARA!!! använder alltid både under- och överlack (billigt skit från typ depend men orka köpa dyrt??) så jag gör ju ALLA RÄTT om man säger. aja, ska fan försöka mig på något fett mönster iallafall. DET HÄR BLIR BRA HÖRNI!!!

gött liv, är ledig idag! ska bara slappa hemma, hånskratta åt regnet utanför fönstret, kolla mad men och kötta igenom alla modeblogz!!! ÄLSKAR DU LIVET SÅ LEV DET MED MIG! ("okej!" så är man död ;PpPPpp)

2 kommentarer:

chrissy sa...

de randiga va la för goooa du! menne, kör OPIs "start to finish"? den brukar jag använda och det funkar bra tycker jag! inte sååå dyrt ändå, tror typ en hundring för en flarra eller nåt sånt. och den är över- och underlack i ett, och det brukar hålla typ en vecka för mig. (det är iofs när jag använder med OPI nagellack också, kanske inte håller lika bra om man använder annat. vet ej.) alltså haha orkar inte med Seriouz Sheena men alltså, jaja! aah så vaaaare va!

Linny sa...

haha ååh tack för tipset sistah! tror fan jag ska köra på det, har ju hört att det ska vara bra. palla att det är så dyrt i estocolmo bara!!! ÅÅÅH NÄR JAG FLYTTAR TILL LONDRES SKA JAG KÖPA BILLIGA OPI-NAGELLACK!!! SÅ JÄVLA PEPP ELLER???