onsdag 21 april 2010

day numbah foooo!....i london alltså

Photobucket
drog på marknad i portobello road! där kunde man köpa gethuvuden
Photobucket
haha christinas mobil hade råkat trycka in "aaww" av sig själv. det tyckte vi var magiskt...iallafall christina.
Photobucket
hahaha asså lilla apan som sitter framför? någon har känsla för detaljer.
Photobucket
men christina..var fick du soppåsen ifrån???
Photobucket
haha pjuuuuh! ;);) det var visst bara en fräsig fågelbur.
Photobucket
sen drog vi hem och började förfesta! med chatroulette såklaaaaart
Photobucket
vi klädde ut madhia till en fågel
Photobucket
sen drog vi till after school klub! sjoukt bra musik!
Photobucket
haha, älskar att vi står precis likadant på den här bilden...ba stjärnsystrarrrr!
Photobucket
Photobucket
aj aj, min top (topp?) lever farligt
Photobucket
Photobucket
vi fick våra jägerbombs i redbull-muggar! av någon anledning blev vi sjukt glada...kändes så lyxigt bara!
Photobucket
haha asså dom två var så himla fina. liksom, han dansar med en take away-låda på huvudet, HUR FINT ÄR INTE DET??? och asså de var så jävla roliga, har typ aldrig skrattat så mycket. hmm kan ha varit så att han tog mitt nummer och vi smsade i några dagar efter MEN det behöver vi inte prata om okej hejdå.Photobucket
sen drog vi med christinas lammkött hem till henne. han var 18 år, trodde arctic monkey var prettomusik och hade smala ben och spetsiga skor = christina jizzed in her pants (hahaha förlåt)
Photobucket
hittade ett emo på chatroulette!
Photobucket
hahaha det här var så jävla roligt! "Stolta föräldrarna linnea och christina välkomnar till världen en frisk baby boy!" (christina som kom på det..så himla bra)
Photobucket
adjöken fröken!

2 kommentarer:

chrissy sa...

"kan ha varit så att han tog mitt nummer och vi smsade i några dagar efter MEN det behöver vi inte prata om okej hejdå." hahaha dööör! alltså addade inte han dig på fejjan? VAD HÄNDE DÄR? berätta för trollmor christina! hon vill veta ALLT! ;) ;) hahaha mmmm, jag ba jizzar in ma pants så fort jag ens TÄNKER på hans ben! och ba prettoskrattet! SAKNAR! *hjärta* ps är så himla besviken över att ingen gillat baby boy-bilden... jag skrattar fan varje gång jag ser den. VARJE gång! det var ett sån't magiskt ögonblick. *torkar lyckotårarna ur ögonvrån*

Linny sa...

hahaha men joooo men ingen av oss har vågat BRYTA ISEN än och nu är det typ för sent..HAHA DÖR. och taggade honom aldrig på den där take away-bilden heller...skulle jag göra det nu skulle det va lite lol...en månad efter typ, haha <3