lördag 3 april 2010

everybody needs love and adventure, everybody needs cash to spenddddd SOM JAG BRUKAR SÄG

Okej eftersom jag är en dum kompiz som frejpar linneja så ska jag försöka gottgöra detta onda i mitt liv genom att blögga om vår första kväll ihop. Vi sov i samma säng, det pirrade i min mage och jag kunde knappt fokusera blicken på hennes vackra ansikte för att huvudet snurrade så mycket.



Nej men det är faktiskt FÖR personligttttt, ni får inte veta SLUTA FRÅGA FÖR FANN!!!1



Ehh ja.
För att fortsätta mitt inlägg (det här är alltså jag, Christina Elisabeth Isacson från London, Storbritannien, EUROPA, VINTERGATAN, UNIVERSUM som skriverrr) om vår första natt så: vi hade nyss hoppat in i taxin. Utanför rusade vita, röda och gula ljuspunkter i ett svart hav av natt förbi. Innanför rusade känslor och tankar och allt var så MAGISKT. Haha skoja nej men alltså. Vi hoppade in och en av killarna vi pratat med (Mr Bean #2, dvs han som INTE drog fram snoppen) satte sig i framsätet. Linnea började panika och ba "MEN NEJ SKA HAN KÖRA!?!?!?" och alla försökte övertala henne att han inte skulle det eftersom han satt på vänster sida och det inte fanns någon ratt där. Mannen som satt till höger och körde hette Leroy förresten, det tyckte vi var sjukt kul. Haha, just det! när vi hoppade in så Leroy ba: "HALLÅ INTE MER ÄN 5 PERS I BILEN!!" och då sa nån av männen nåt i stil med: "ofta du bryr dig? det är ju inte som om du kör en LAGLIG taxi anyway", haha. That shut Leroy up och vi susade ut i natta.

Sen kom vi fram till Peckham (= fina förorten) och jag (C) höll på att kissa på taxisätet så jävla pee needy var jag. Så jag skrek MÅSTE KISSA FÖFAAAAN!!! och ryckte upp dörra och sprang ut. Linnea ba "chilla" och den snyggaste av dem (Joe? frågetecken frågetecken frågetecken) ba "vi är snart framme, HÅLL UT!" och så började han springa och vi sprang efter, haha alltså vi ba sprang runt på OKÄNT OMRÅDE och letade efter nånstans att kissa. Hatar min miniblåsa. HATAR.

I alla fall, vi kom fram till slut och jag fick tisselitissa, SLUTET GOTT ALLTING GOTT liksom kände jag och pustade ut och drog ett djupt andetag och kände att jag levde igen.

Sen kom resten av pöjkara och ba "okej, vi har ingen alkohol" och så raidade de hela huset och hittade en asdyr whirre-flarra som vi försökte shotta, gick SÅDÄR VA för det var asäckligt. Så två av dem ba "OKEJ VI STICKER OCH KÖPER" trots att klockan var typ tre och vi ba "det är luuugnt." de ba ENVISADES. Alltså egentligen så himla fint av dem att få typ panik över att de inte kunde erbjuda dricka, och att de ba satte sig på cyklarna och trampade iväg. Ba älskarom för det alltså. För efter INTE EN, UTAN TVÅ cykelrundor kom de tillbaka med en vodkaflarra. Vi ville ba ha sex med dem right there and then!!! liksom. Eller kanske inte. Men glada blev vi jallafall!

Ja och så drack lite och feztade lite och lyssnade på NME radio (alltså det är DET BÄSTA JAG VET jag började typ skrika av glädje för fan!!! Älskar det mer än jag älskar Linneja. Och Linneja är ändå mitt kärleksbarn) Och ja sen drog nån fram en gitarr och en life-size docka i Hawaiitema och ett baseballträ som vi använde för att re-enacta den dära scenen ur twajlajt ni vetttt (finaste. filmen. ever. LOVAR! Ni får säkert se sennn). Och lite såååå. Joe (snyggaste killänn, som lajnilaj hookelihookade mäd) gick och kaskadspydde inne på toan i typ en timme. Då kände vi att det var dags att sova. Så vi la oss i nåt rum och däckade i en svinkall säng (jag sov med kofta, jacka och halsduk på mig) och vaknade nästa morgon av att solen sken in genom glipan i gardinerna och lös mjukt på våra vackra anleten och vi kände att det var dags att dra ut i världen och LEVA. Okej skojar förfan (jag är typ passive-aggressive eller nåt annat spännande. ni får deala!) men ja. Killen som jag nästan hookade med men inte riktigt eftersom jag fick dåligt samvete över allt med LK osv osv, gick med oss till stationen. Vi hittade inte så han väntade på oss trots att han var jättesen till typ golf med sin morfar (haha, åh så gulligt egentligen) och skickade oss på rätt tåg osv osv. Sen kom vi till Elephant & Castle (= ghetto-london) och köpte 2 liter Fanta Lemon som vi drack upp på typ en halvtimme. GÖTT LIV sen gjorde vi andra spännande saker men det får ni FINURLA PÅ tills nästa gång! För nu ska vi till King's College och gå på After Skool Klub och dansa med snygga brittpojkar. Om Linneja överlever sina bravader inne på toaletten, vill säga. (Inte något avföringsrelaterat äventyr alltså, så roligt ska vi inte ha.) Hon står och försöker sätta på sig lösögonfransar. Det går så här bra:
C: "lalala *happy blogger girl*"
L: "Christina. Varför står jag med en sax i mina ögon och är lite påverkad?"
Haha. Jaaa ni. Jag har redan klippt av lite av hennes ögonfransar redan. det här är nog den bästa grejen man kan göra i grupp när man är lite föllizz! Rekommenderas STARKT. Fem av fem London Eyes.


PS Här är en cockteaserbild från första kvälla. Linneas min är den finaste jag sett. Oroa er inte, jag frågade om jag fick ladda upp den och hon sa att det var okejjj. ALLTSÅ DEN ÄR SÅ FIN. Golfpojken. Baseballträt. Twajlajtstämningen. Hawaiiflickan i bakgrunden som langar stämnin. OM DET HÄR INTE ÄR LIVET SÅ VET JAG INTE VAD SOM ÄR!!!!11! puss herråååå

Inga kommentarer: