torsdag 22 april 2010

sick kid's calling

måste säga att jag inte direkt har något emot att vädret kukar den här veckan..då kan jag ligga sjuk här hemma utan att få panne. måste plugga n shiet egentligen men orkar verkligen inte..blogga är så himla mycket roligare!! fast vet inte vad jag ska skriva om..händer inte så mycket i livet just nu..eller jo, ska på en jobbinfogrej om ett sommarjobb på måndag! känns som att jag kommer få det. tacktacktack bästaste lisa som ba kirrade biffen! :D åååh, känner bara att livet ler mot mig igen (obz skemt *inte*)!! hmm vad annars...jo, lön snart ju! ska köpa en svart tåjt liten klänka, en sån där aprikosfärgad bandeau-bh från monki, lite goa korsörhängen och heels med kilklack (som man faktiskt kan gå i)...wee happy face! nej, nu vill mamma tydligen ha tillbaka sin säng...fy faan. hörs sen, bye


kolla vad jag hittade idag! så himla fein.

5 kommentarer:

chrissy sa...

korsörhängen! du får GÄRNA kirra de glittriga örhängena! (de FRÅN butiken Glitter alltså... vill FAN inte ha några typ chockgröna glitterkors i örena, OK???) så får du ett peacearmband, och jag är så himlans go att du får välja, stort eller litet peace! (haha orkar inte med mig själv men ja! så ääääre va!)

chrissy sa...

ps krya pårej och sånt där också! haha gillar att du skrev massa bra om att få jobb och sånt dära SORGLIGT OCH LEDSAMT om SJUKDOM. och så ser jag ordet "örhängen" och ba pratar på om det! haha så jääävla lågt. osv osv. orkar inte med mig själv nu herrå

Linny sa...

hahahahaha gud asså jag dööööör döden asså, DU ÄR LA FÖR GO! nej men jag kan nog kirra örhängena imorrn! haha bara för det ska jag köpa såna här typ: http://www.princessjewellery.co.uk/images/jewellery/PJ007-Butterfly-set.jpg

FJÄRILAR LIKSOM!!!

ps. lutar nog åt litet peace men ska nog ta och SUGA PÅ DEN KARAMELLEN ett tag till

Linny sa...

ps. DS!!! ds.

chrissy sa...

hahahahha jag avlider! som en hund med cancer. (ok ej pk) alltså åååååh finaste smyckena ever!!! blir så himla glad över att få sånt! *hjärtan x10000* säg till fresten om det är nåt du behöver från la londrez när jag kommer hem! vet ej om jag kan bära med nå supertunga saker dock (typ massa schampon) eller INFÖRSKAFFA dyra saker (mitt PENGAFLÖDE har sinat). men din önskan äro min lag som mina förfäder alltid sade! så äre nåt så säg till va! pörre på renn!