söndag 18 april 2010

JAG ÄLSKAR DIG


okej i min krets (haha "krets") går det skilda åsikter om hur bra den här egentligen är men efter att ha sett det här är jag CONVINCED! stöööööööööööört bra! kommer lätt köpa en arvikabiljett för nästa lön.

till slut blev det ace igår! *coola* vi körde aerobicsbattle och snodde öl..prima liv! nu ska jag ut och VÅRPROMENERA med min mamma. sen ska vi iväg på släktmiddag med thaimat! hmm vet inte vad jag ska äta, kyckling eller skaldjur med nudlar? så himla viktig fråga. aja eftersom vår farmor/mormor är crazy så blir det nog spännande. vi ska ta med lisa så att hon får ta del av det vackra också. så det blir nog en härlig söndag! PUSS OCH KRAM

3 kommentarer:

chrissy sa...

ALLTSÅ JAAAAAAA ARVIKA FÖFAEN!!!!! gråter lyckotårar nu.

chrissy sa...

ps facebook föreslog häromdagen för mig att jag skulle bli kompis med er farmor/mormor. ds.

Linny sa...

MEN JAAAAAAAAAA FÖR FAN KOMMER BLI BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTTTTTTTTTTTTTTTT!

hahahaha jag dööööör <3 typ finaste