fredag 9 april 2010

no money mo problems

vågade mig just på att kolla kontot och har lite panne..har typ 30 kr kvar! fest. 16 dagar kvar till 25:e. KUL. får typ hetssälja massa grejer på tradera eller nåt..FÖR DET HÄR MÅSTE VI LÖSA.

sitter och väntar på att alla jävla bilder och filmer ska laddas upp..tar så jävla lång tid. liksom det har typ tagit en timme för en fb-film att laddas upp som bara är 3 min. blir cepe på att vänta på sånt här. aja, kan slänga upp bilder på några av grejerna som jag köpt! :D *happy face*

lite solglasögon! :D

de två blommiga grejerna är en byxdress och en klänning. sen ett par skor som jag aldrig kommer kunna gå i så jag vet inte varför jag köpte dom. sen ett par rosa bikergloves!!! asså bästa. bara 10 spänn!!! ska bli mitt nya signaturplagg! haha SKOJA *inte*. och sennnn ett par fräcka sandaler i plast med glitter i! asså så himla 90-tal! ÄLSKAR!

och lite goa smycken på det

öööh känner mig förvirrad på livet. känns som att jag har massa grejer som jag måste fixa. ska sätta mig ner och göra en lista nu, det får mig alltid att må lite bättre.

PUZZ KRAMIZ

Inga kommentarer: