onsdag 14 april 2010

DAGENS TIPS!


igår FYNDADE jag de här örhängena på glitter för bara 30 spänn! ba fyndaaaaarrn

sitter här i päronens stora säng, stretchar mina ömma vader (sprang idag igen! så himla dukti)och bara njuter av solen som lyser in på mitt ansikte. mmm ÄLSKAR ATT NJUTA! okej skemta är cepe idag.

aaah asså jag är verkligen SÅ förvirrad när det gäller vissa grejer just nu. okej ska inte gå all michaela forni on you men ja det har att göra med vad man ska göra i sommar, höst och så vidare. aah fan vad jag hatar att jobb och skit skapar så jävla mycket ångest för en människa! aja det här säger ändå inte er någonting så NOG OM DET. apropå det ska jag typ på ett möte om ett jobb ikväll tror jag? tjej med koll.

nu ska jag duscha bort min svett.

TA HAND OM ER HÖRRNI! (skoja)
mvh comedy_girl_90

3 kommentarer:

chrissy sa...

alltså woman, you ARE comedy!!! haha ååh men fattar det där med livet. så himla förvirrande ibland!!!11! alltså ååååh på RILLE vilka snygga örhängen!!!! döööör! kan jag få dem av dig?? du kan få hur många rosa toapappersrullar du vill av mig isf!! haha eller byta mot ett peacearmband? *är typ seriös* haha orkar inte mitt liv. men HÖSTEN FÖFAN! tänk på alla snygga brittpojkar som måste vira in sig i lager av sjalar och dra på sig trenchen...grrrrRRR! vill man ha eller vill man HA! <3

Linny sa...

haha YOU JUST GOT YOURSELF A DEAL SISTAH! nej men på rille, om jag får ett armband kan jag köpa ett par örhängisar..vill du ha silvriga eller guld? haha men jaaaaaa asså på hösten DÅ JÄVLAR...men sommarn? :/:/:/

chrissy sa...

aaaah KANTE VÄLJA!! finns de fortfarande kvar? på riktigt vill ha! har redan ett silverkors så guld kanske? ÖVERRASKA MIG VETJA! haha dör om de inte finns kvar nu :( men ja, vi byter elle!? haha sommarn...jaru!! som det ser ut just nu, om jag inte lyckas få ett asbra betalt jobb typ om en halvtimme, så kommer jag inte kunna bo i londres över sommaren. måste åka hem när mitt hyreskontrakt går ut. vilket är den 13:e juni. sen får jag inte komma tillbaka förrän jag hittat nytt boende. vilket jag inte kan göra förrän jag fått studiebidrag inför nästa läsår. aaaaah PANIKI!