torsdag 1 april 2010

I HEART LONDON

har ganska nyss kommit hem från en walk of shame (UTAN shame) med christina. vi var i peckham, ba värsta fiiina förorteeen *dogge doggelito-voicen* Nej men serri, fina små brittiska tegelstenshus med blomrabatter och chavs *hjärta* sen blev vi bajsnödiga och var tvungna att åka hem. hejdå!

Nu står jag i duschen och skriker "ooh!" och "aaah!" för att jag provar Christinas dusch-crémè. (apostrofer = nödvändiga + korrekt använda) Har gett henne väldigt fina, svenska presenter i form av chokladdddd och lakriTz! fick ett crémè egg (se ovan re:apostrofanvändande) i tillbakakakapresent, verkar spenande! Det är typ ett chokladägg med ägg-gegga inuti (haha skrev "inuit" först. ba ska dra till iglon nu!...JAG skrattade)

okej okej men igår då. Vi kom aldrig till Death Disco för Christina är cepeeee och hade inte kollat upp när det stängde (kl 2) vilket inte passade ihop med när vi var klara att dra ut (kl 12) sååå vi tog en fin promenad i månskenet och sen gick vi hem och kollade på Beck med lite Ben&Jerrys. SLUT!

.....
.................
..........................
...................................
..................................................

skooooja bara! ni ba hahahaohoho
så vi gick till Belushi's i alla faaall och hittade en Hugo-lookie som gav oss gratisdricka. han hade en kompis med rastaflätor som var från sverige, hon var helt bonkersss! men hon erbjöd linneja jobb så det var chill. Sen skulle stället stänga, och som de kalasdjur vi är fick vi panik för att vi inte ville sluta fezta! så vi tog tag i det genom att ta tag i några pojkar (höhöh), men de var 30 och tråkiga och ba "jag ska hem och sova." just det, han såg ut som Mr Bean! så himla weird för jag har bara träffat en kille förut som såg ut som honom och det var OCKSÅ på Belushi's! så HIMLA STÖRT JAG DÖR!!!1 nej men ja. den förra mr bean jag träffade därinne tog ju fram snoppen på dansgolvet. det gjorde inte den här i alla fall (vad vi vet). blev ytterst besviken.
ja. vi sa hejdå till mr bean och hans crew och skulle gå hem. då såg vi dem hoppa in i en svarttaxi. vi ba HEEEEEI! och de ba KOM INNNN! så hoppade vi in och åkte ut till förorten och sjöng väldigt pinsamt länge på tik tok. NU MÅSTE VI GÅ INNAN SOLEN GÅR NER ni får veta mer sen herråååååå!

1 kommentar:

Freja_coolio sa...

Hahahaha, jag skrattade också åt inuit! :D*