onsdag 21 april 2010

ginger kid *fyndig*

MEN JAG ORKAR INTE!!!!!!!! har blivit förkyld :C precis när VINDEN VÄNT (haha skoja *drama queen*) och jag börjat få koll på grejer typ jobb, träning (serri efter bara en veckas hård träning så märker man verkligen skillnad, känner sig starkare både fysiskt och PSYKISKT haha okej dör på mig själv but it's true!!) och ah, nu kommer jag inte inte ihåg vad jag skulle säga..men ah, känns som att man har koll på LIVET I ALLMÄNHET just nu (lol lol lol) men så ba NÄHÄ slut på det roliga! okej, vet typ inte vad jag pratar om men så himla dålig tajming att bli sjuk just nu känner jag. Nu missar jag någon jobbrekryteringsgrej och kan inte jobba heller. ba buhbye monneh! sitter och köttar ingefära...har hört att det ska hjälpa...vet inte om det gör det. har ingefära i allt, min mat, mitt té osvosv..därav rubriken! :D:D (LOLZ) okej sämsta inlägget ever, borde radera det...eller radera hela bloggen...TA EN BLOGGPAUS!!! skoja, lol. okej nu snöar det ute också...fest. nu ska jag dö. hejdå!!!

*googlar ingefära och lägger in första bästa bilden* *gör blogginlägget lite roligare*





ba källa: google *har läst textkommunikation och vet hur viktigt det är med källanvisningar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ånej! Du FÅR inte sluta blogga! Slutar du blogga kommer jag att sluta leva!

Linny sa...

haha aaaw gulle! don't worry, I'M NOT GOING ANYWHERE!

Ingen fembot :( sa...

Hahaha, jag förstår det här med att du ska lägga av med bloggen!!! DÅ GÖR JAG OCKSÅ DET! You're my guru! Haha, älskade att alla dumhuven källanvisade till google i arbeten, det är så globalt. /fruf da fucking luf