lördag 24 april 2010

London lite dag 5 + dag 6

Photobucket
femte morgonen kändes rätt misärig och vi var sjukt trötta så vi var lite wild and crazy och körde en hemmakväll med massa brittiska serier som christina introducerade för mig. DET VAR EN SKÖN OCH MYSIG KVÄLL VAD MER KAN JAG SÄGA???
Photobucket
hade sån sjuk jävla pain i typ hjärtat/bröstkorgen/axeln/ut i armen så jag fick fina smärtstillande pills av christina. asså serri har aldrig varit med om liknande..kunde inte andas utan att dö lite typ. som tur var gick det över nästa dag så då blev det party party igen! ;-D
Photobucket
drog runt på stan lite, haha inne i en skoaffär började han som jobbade där ragga sönder. christina hade tydligen varit där typ 3 månader tidigare och köpt några skor och då hade samma kille raggat järnet och typ gett henne fett med discount och sedan bett om hennes nummer. haha, så hon gav honom ett medvetet fel nummer och ba vi rings tjadå typ. haha, så sen när vi kom tillbaka 3 månader senare känner han ju så klart igen henne och ba, jag försökte ju ringa dig men du måste ha gett mig fel nummer! hahaha guuud jag dog. sen tog han fram en gammal papperslapp som han sparat där han skrivit ner christinas "nummer" på och christina ba "men jooo det där är visst rätt nummer!" haha så himla kul men sen så ba "..eeeh, fast jag har pojkvän" och så gick vi därifrån. så himla KÖWL. aja okej kanske ska beskriva bilden också, såna här creepy målningar finns i en tunnel där christina bor..haha så himla fula!
Photobucket
använde fågelburen till stashbevaring
Photobucket
prövade en ny smak på WKD, hallon! OCH DEN VA JU GO! fem av fem london eyes på den. vi hade matchade outfits btw..vit/lila jumpsuit och korshalsband på den! ba soulsistaaaahz!
Photobucket
medans vi väntade på bussen körde vi alkisstylen och drack våra shottar. i den här bilden "skakar" christina shottarna, för det ska man tydligen göra. eftersom vi var distraherade av vårt drickande missade vi typ fyra bussar, haha så himla sämst! kommer lite fina filmer om det sennn.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
höhö var haru köpt den där näsan, på ebay eller??
Photobucket
vi var gangsterz och skräpade ner. haha, på bänken ligger en kyckling som vi tog med oss hem från nando's och som vi sedan skulle ge till första bästa hemlös. tyvärr hittade vi ingen :( VAR FAN ÄR DOM NÄR MAN BEHÖVER DOM LIKSOM?
Photobucket
till slut kom vi iallafall fram till ett hippt och fräscht ställe som hette Bite.
Photobucket
vi shottade typ 10 tequila och stämningen var tipptopp!
Photobucket
Photobucket
jag blev arg för att alla killar som raggade var fula :C en kom fram och sa att jag såg ut som shakira när jag dansade...ASSÅ :C:C:C sedan gick han aldrig även fast jag typ: "eh, jag måste vända mig om nu" och typ stog med ryggen mot..guuuud asså
Photobucket
Photobucket
Photobucket
hahaha, christinas kommentar till den här bilden är KLOCK-REN: "Vi ba *avvärjer vampyrer*" hahaha asså ååååh, VARE KUL ELLER VARE KUL??? aja, någon ville iallafall ta kort på oss..som vanligt *himlar med ögonen*
Photobucket
musiken var apnice! både i feel better med hot chip och major lazer spelades! :D:D:D
Photobucket
sen började det bli folktomt så vi drog heeeem
Photobucket
eftersom jag är sämst och råkade kolla fel på vår fina karta som vi hade med oss (vi hade fotat typ tio olika kartor och vägbeskrivningar för att vi verkligen skulle komma rätt när vi skulle dra hem, men en pixel var i vägen så jag råkade ta fel på buss nr 66 och 68 typ..ba oops i did it again..SÅ BA GJORDE MAN INTE DET ;PppPp...?) aja var var jag? mm vi hamnade lite fel och fick åka runt hela london för att komma hem typ. men don't worry lovers, VI FICK DET PÅ FILM!!!! :D:D:D

haha jag dör "så hon är skyldig mig 1,50...PUND!" och sen i slutet kom det tyvärr inte med men vi körde typ avgrundsskriket deluxe eftersom att vi typ missar vår 3:e buss..så himla fail på oss.

haha, christinas min i början är så himla bra...ÄLSKARN! som sagt, man måste VINKA in bussjäveln för att den ska stanna..så himla OMSTÄNDIGT bara

på vägen hem dåra. haha asså jag orkar inte att vi kör på med hela på spåret-grejen aslänge...serri typ fem filmer blev det

"den där busstationen heter CP"..och så skrattar vi aslänge. tycker det är så himla fint. "...MODEHUVUDSTADEN!" haha asså jag dör. HJÄRNDÖDHETEN LIKSOM! gillar att jag aldrig kommer till poängen med historien om varför vi aldrig kom hem heller.

haha, älskar våra ledtrådar: "håll ögat öppet, för vi åker förbi ett öga..." och "det finns ett stort Ben någonstans i den här staden"

okej, det var det! SHIT vad trött jag är nu. MÅSTE GÅ OCH LÄGGA MIG FATTAR NI VÄL!! herrå

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså ahahaha det här är så himla fiiiint! GRÄT på RIKTIGT när jag läste det här inlägget...hahaha. läste för flera timmar sen, men kommenterar först nu. var tvungen att SAMLA TANKARNA först, blev så himlans rörd alltså. haha det finns så himla mycket COMMEDY GÅLD här bara känner jag! ba "skakar" shottarna hahaha. haha vet inte ens varför just det är så kul, typ läroboks-citationstecken. så att man ska riktigt lägga märke till att bilden "illustrerar rörelse". hahaha dööör så himla kul. och "jag måste vända mig om nu" hahahah, ba despokillen nummer ett! ba så himla fint. och EN PIXEL I VÄGEN! hahahaha hooooooooo! *tantskrattet* får ont i maga linneja!! serriiijööööst! don't do this to me!

Linny sa...

hahaha vet typ aldrig vad jag ska svara på dina kommentarer för dom är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ROLIGA mmkej?? hahaha, men ja, älskar din asseriösa min när du skakar dom..ba this is some serious shit mmkej???