torsdag 29 april 2010

clap clap clap clap clap

jag har fan varit duktig idag kom jag på. har målat staketet (ba lol vem gör sånt??) och gjort inlämningar som egentligen ska vara klara till nästa vecka. haha, ena uppgiften var att man skulle göra en inbjudan till en personalfest på typ fem rader + lägga in en bild från clipart till..I lol'd! men 1050 i csn för det JO JAG TACKAR JAG! hahaha, kommer ni ihåg när man skulle göra inbjudningar till ens 9-årskalas och datorn hade typ precis uppfunnits och så skulle man göra fräcka inbjudningskort i comic sans och häftiga clipart-bilder på sprutande flaskor och dansande streckgubbar. typ den här, ALLA körde med den här:

hahaha, jag döööööööör! okej, gud vad jag sidetrackar, skulle ju faktiskt säga att det är valborg imorrn! FEEEEST. ska vara sjukt duktig och styra upp en FET BBQ! okej skämta det kommer bli en väldigt LUGN tillställning men ändå..FEST! sen får vi se vart kvällen bär oss va. men det blir nice, måste bestämma outfit för fan!

kom över den här videon idag, BA ÄLSKAREEEEEEEEN!!

GRYYYYYYMMMM..T. haha älskar alla hjärndöda dansmoves. tänkte att vi kunde köra sån där dansuppsättning (eller vare är) imorgon på min bbq? på min lilla altan, typ fem pers, jag är hon på 2.13...blir asbra, SÅ JÄVLA TAGGAD!!!!

Inga kommentarer: