söndag 21 mars 2010

söndilöndag! *vitsig*

ba söndagskvällschillar. har på nån johan falk-film i bakgrunden..men kollar bara när joel kinnaman är med *glammo-petra*..fan vad dålig actor han jacob ekblad eller vad han heter är...typ samma tonläge hela tiden..och nu har han sex med sin fru som är mycket snyggare än honom såklart (venne vad hon heter men hon är typ alltid med...typ assnygg...har kommit på att jag ska bli en sån där snygg mamma när jag blir äldre, fräsch liksom..så sjukt viktigt) men iallafall, hatar johan falk. jag döööör, nu står han och boxas med en sån där påse...och nu är han svår och fundersam i duschen...ba SÅ HIMLA SEXIG MAN! inte.

typ 50 olästa inlägg på bloglovin! OH HAPPY DAY! :D och det är bara i min "bra bloggar"-kategori. har två andra kategorier också, "mode" (haha fantasin) och "övriga"..hette förut "ovärda bloggar" haha så himla elak..nämen såna bloggar man läser för att man känner att man måste typ, hur tråkiga de än är. haha ni ba "aa precis, typ som din blogg menaru?"..ajjjj.

fan vad min tandställning skaver...vet inte hur många skavsår i kinden och fläskläppar jag fått på grund av den. men på onsdag ryker den! asså så himla happiiiiii! ska fira det så jävla hårt. typ skapa ett event på facebook. men åååh fan vad skönt det ska bli..I CAN SMILE AGAIN! typ.

nu ska jag kolla igenom bilderna från igår, slänga upp dom här och sen börja skriva ner vilka kläder jag ska ha med till LANDANNNNN!!! haha tönt jag vet, men det är en del av min peppningsprocess okej??? brb puss kraaaaamiz


juste måste langa vår senaste partylåt! ba FEEEEEEEEEEEEST

2 kommentarer:

emily sa...

nejje din blogg är bäst! det är typ den FÖRSTA jag läser bara för att den är så awesome <3

Linny sa...

aaaaawwwwiiieeee <3