måndag 8 mars 2010

blue monday *skämta*

haha jag är så himla störd..sitter just nu av någon anledning och kollar igenom massa klipp och dokumentärer om prinsessan madeleine på youtube! har alltid varit sjukt ointresserad av kungafamiljen (att det finns tidningar som enbart inriktar sig på kungligheter är ju helt otänkbart, så sjukt tråkigt så det finns inte!) men nu kom jag över någon dokumentär och var tvungen att titta. ah, det var bara det jag ville ha sagt.

sen har jag kollat igenom lite klipp från oscarsgalan också och var bara tvungen att säga att shiiiiiiiiiiiit vad charlie sheen var snygg när han var ung!!! obs hatar honom i vanliga fall obs. men kolla liksom:

*jizz in my pants*

okej, borde kanske göra någon nytta känner jag. hinner tyvärr inte nu men måste berätta om hur crazy de senaste helgerna har varit. har tappat bort min mobil bland annat :C it suuxxxxxx! men men, får skriva mer senare. hejdårå!

3 kommentarer:

chrissy sa...

älskar titeln. den uttrycker precis hur man känner sig på måndagar!! nu ska jag gå och köpa en tshirt med garfield som säger "i hate mondays" på (en sån som foki har du vet! ihihihi) nej men alltså, blir så jävla lack över att du aldrig skriver om vad som sker i ditt liv. du kan berätta för mig!! *psykologrösten* ba don't leave me in the dark liksom. är faktiskt helt isolerad här borta i utomlandet.

Linny sa...

hahaha, foki <3 lovar, ska! måste bara få mitt liv på fötter igen (obs skämt obs)

chrissy sa...

det hjälper om man pratar om det!