tisdag 2 mars 2010

ska lägga upp massa gamla bilder på fb nu och döpa albumet till "good old times"

fy fan, finns ingen hejd på mobbade albumnamn på fejan.

hahaha just det, dagens flummigaste. när jag gick på bussen höll busschauffören upp ett förstoringsglas och bara stirrade på mig igenom det, sen började han skratta. haha, så jävla random. jag skrattade också. sen brast hela bussen ut i skratt, sång och dans, som en riktig musikal.

asså senaste avsnittet av glamourama, ORKAR INTEEEEEEEEEEE. tänkte liksom vänta med att dissa forrans dj-karriär innan jag hört henne spela irl men när hon drar iväg en kids med mgmt FÅRE FAN VARA NOG! haha, nej men asså serri, hur nytt och fräscht känns det liksom? och sen kunde hon inte texten heller!! gaaaaaaaaah. och coolt att alla bloggerskors "sko-kollektioner" ser likadana ut. ba "en blandning av kate moss meets rock chic meets alexander wang typ!!" ååååh verkligen nyskapande mmm ja verkligen.

fick just nu ett infall där jag funderar på att radera mina användare på typ last.fm, bilddagboken, lookbook osv. okej, bdb kan jag verkligen inte ta bort, så himla många gamla bilder där som inte finns på datorn som inte får försvinna liksom. men vill åtminstone kunna göra så att bara jag kan se dom, men verkar inte gå :( fan då. bara för det kan jag bjucka på den första bdb-bilden på mig:

asså det är gräsligt. från augusti -05 alltså var jag 15. taget på något kollo jag var på. haha "boho chic"-modet rådde under den tiden, därav blommiga linnet, "hippie"-smyckena och det krölliga håret. så himla fail. liksom hårfärgen? typ min röda färgning som höll på att gå ut. och frisyren? ytterst tveksam. om ni vill kan jag bjucka på mer sånt här, är ju rätt skoj ändå. älskar att bjuda på mig själv. yes.

1 kommentar:

chrissy sa...

åh just det! och jag vill GÄRNA ha mer såna hära bilder... MER ÄN GÄRNA... ;) ;) ;) ;) ;) *50-årig skallig man i lekpark-leende*