måndag 1 mars 2010

ba the interest club takes notes

dött_lik_90 säger HEY HEY YEAH YEAH! vilken helg azzå..crezzzzzzzy! men ska berätta mer om den sen.

FAN har blivit förkyld :C sjukt ovärt. aja, eftersom kidsen har lov den här veckan har jag ju inget jobb jag måste gå till. seeeeeeeeegt. hade iallafall tänkt styra upp mitt liv den här veckan. typ kirra sommarjobb och klippa håret. städa rummet. yessss! fan, har fått en finne precis vid näsvingen..not cute. såg 500 days of summer igår. fan vad han joseph gordon eller vad han heter är snygg. iförrigår såg jag 10 orsaker att hata dig...blev helt lycklig i själen men grät lite samtidigt över att heath är död ;_; nu ska jag fixa saker. bye loosers

2 kommentarer:

Soph sa...

såg också 500 days of summer i helgen. musiken <3 och han mmmmmmM! är det bara jag som tycker att han liknar heath lite? typ leendet.

Linny sa...

jaaa har verkligen tänkt på det!!! så när båda är med i 10 orsaker jizzar jag i mina pants. och blir lite förvirrad.