måndag 8 mars 2010

GÖRLZ

haha, ni kommer aldrig kunna gissa vad jag sitter och gör nu. jo för att det är så att jag sitter och gör likviditetsbudgetar för min ekonomi..frivilligt! men det är fan kul! tydligen shoppade jag bara för 120 kr i februari, men gjorde ändå av med 5376 spänn (det var pacemakern hallå) totalt. väldigt intressant faktiskt! man kanske ska bli ekonom ändå...*köper kavaj och tar på mig pärlhalsband*..äh SKÖJA BARA.

hallå robyn kommer ju till arvika! asså när drar vi dit??? men fan, m.i.a kommer till wow och vill ju dra till emmaboda också...uffie och chrystal liksom. FAN ATT ALLT SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT!

imorrn blire alice i underlandet tydligen. men i 3D! :D *supah happy smile* min första 3d-film...så jävla stort...MÄKTIGT.

Och sen vare ju internationella kvinnodagen idag också. WÖÖÖH VI ÄR BÄST! nej men asså faktiskt, det är vi, och vi förtjänar det bästa och fan mer än en dag av 365 dagar dedikerad till oss. kan inte alla bara förstå det och inse att inget kommer förändras så länge ingenting drastiskt görs? ingenting kommer förändras så länge folk röstar på alliansen (liksom inkomstskillnaderna mellan kvinnor och män har ökat sen 2006, ba tack för den blir så himla glad!) och ingenting kommer förändras så länge folk går runt och lyssnar på puckon som katrin zytomierska som är fullproppad med så jävla mycket skit och okunskap och slänger ur sig saker som att "kvinnor som tjänar mindre än män kan skylla sig själva" eller att "tjejer som blir tafsade på utstrålar ointelligens och är slampor" och "det är vi kvinnor som gör oss själva till offer"...ba MEN NEJ DIN JÄVLA TAPPADE MÄNNISKA! genom att uppmärksamma alla dessa problem och visa att de inte är okej är fan inte att göra sig till ett offer, TVÄRTOM! topp 3 på min hatlista just nu: alliansen, katrin zytomierska och katrin zytomeriskas fans. det får bli mina sista ord för idag, för nu är jag aggro.

bye lovers

6 kommentarer:

Johanna sa...

KATRIN ÄR ETT FITTNYLLE

chrissy sa...

alltså bästa inlägget. så jävla bra skrivet! jag håller med totalt!! ord kan icke uttrycka den ilska jag känner! haha och arvika föfann! och jag vill gå på way out westtt men ingen annan vill :(

Kompiz sa...

Arvika is the place to beeeeee!!!! Dom rockar röv och Robyn där är något alldeles speciellt galet!!! Vi drar dit lätt!!!

julia sa...

har samma hatlista. you go girl

Linny sa...

omg ba massa kommentarer ju! :') *torkar tåren*
Christina: ååh tack älsko! men JA, om vi drar till wow SKA DU MED OCKSÅ! och håller på och förhandlar med de andra om arvika. blir nog bra det här skaru se hehehehe :D
kompiz: JAAA DET GÖR VI! men vem är du egentligen strangeeeeer? ;-);-)
julia: puss och womance på dig! <3

ja Elin var det ja sa...

pacemakern alltså