onsdag 10 mars 2010

*sitter på en bänk och blundar i vårsolen med en take away latte i handen* *svennig*

vad fina ni är som kommenterar! *kenza* nej men serri, ba gör min dag!

nyss hemkommen från bio. alice var inte så bra...fast fina miljöer! (y) och whaddup med dansen? fick ångest. ska man se den rekommenderar jag i 3D, annars känns det rätt meningslöst.

har köpt smink idag! svart nagellack och typ läppglans/lipplumper-grej! använder verkligen aldrig läppglans eftersom det känns obehagligt och brukar vara asfult, men eftersom annahita rekommenderade den här var jag tvungen att testa...and what can I say..MAMMA GILLAR! otippat som sagt. apropå att shöppa måste jag hitta en vårjacka som jag kan ha innan det blir skinnjackeväder! ska in till stan och leta imorrn.

drack två koppar cafe latte idag också! (det här inlägget blir bara mer och mer ointressant, dör lite) men asså jag dricker faktiskt aldrig kaffe annars (okej veeet att det är typ är sjukt stor skillnad mellan kaffe och latte osv men whatevah) men det var typ gott (OCH GRATIS! :D*) och sen blev man typ asmätt! ba nya dieten eller??? *skoja* *inte* *jorå*

och sen så ba ääälskar jag vädret just nu, liksom hela skiten bara smälter bort...the happiness alltså! *smeker asfalten* nej men faktiskt, svettas typ i mina vinterkläder! :D mm, det var väl allt jag hade att säga för ikväll. nu äre sleepy time! puss och gnuss!

2 kommentarer:

chrissy sa...

haha, jag såg den precis! jag gillaren faktiskt, dock LITE. VÄL. HAJPAD. ELLER. men hahaha, alltså DANSEN jag dör!! eftersom jag är en nörd så har jag läst boken, men det var längesen och det där HADE JG FÖRTRÄNGT. men tror det hade nåt med nån himla hummer att göra. haha det ska alltså se ut som en hummer som är glad för att han får komma till sjöss. ehhhh ok sämst förklaring. men det sprätter i benen på humrar när de kommer nära vatten! (tydligen) och den där dansen är med i boken och AV NÅN IDIOTISK ANLEDNING tyckte tim burton att det inteee skulle skippas i filmen. man vill ba slappa honom. men ja. haha åh FÖRLÅT för att jag är så cepe och alltid ska förklara saker!! ska tystna nu. ska dö ner. ebba ut.

Linny sa...

hahaha, men det makear ju faktiskt sense! men inte varför han var tvungen att ha med det i filmen. älskar att du alltid langar faktan!