måndag 15 mars 2010

livspepp

ååååh solskensflickan_90! solen skiner och jag känner vårpepp. har varit sjukt duktig också, diskat (vår diskmaskin OCH tvättmaskin har gått sönder..high five!), pluggat och dammsugat. SÄG ATT JAG ÄR DUKTIG DÅ!!! nej men ja, och sen ska jag iväg och earn som monneh..gött mos (y)! så nu tycker jag iallafall att jag förtjänar att ägna mig åt lite hjärndöda saker, som att göra en shoppinglista till london (bara två veckor kvar!!!):

- spexiga tights med något göttigt mönster
- mönstrade strumpbyxor
- bustiers *paow*
- smyckennnnn för fan (vet inte hur många jag haft sönder/tappat bort på senaste)
- såna där tighta tubkjolar i fräcka mönster och färger
- en jumpsuuuuit
- partyskor! (alla mina är för höga/för fula/för trasiga :C)
- tygskor (eftersom de kostar typ 20 spännnnn)
- solisar
- partyväska (behövs egentligen inte men man unnar saj ju)
- pälskrageeeeee
- ny fin och mönstrad sjal
- massa bra schampon och hudvårdsprodukter som kostar typ 500 spänn här och 1 krona där
- 8 svarta strumpisar för 50 spänn


haha ååh modebloggen azzå. nu ska jag döscha och lite andra intressanta grejer. PUSS HAJ

Inga kommentarer: