söndag 21 mars 2010

fast and furiouuuuuuuuuuuuuuuus!

Igår drog jag, lisa och frejzor till strand! musiken på stora dansgolvet sög (ba REM? dålig stämning) så vi hängde på lilla dansgolvet. de spelade major lazer!!! och dj'sarna älskade oss, en så mycket att han frågade om lisas nummer, som han sedan fick! :D ba skvallerrrr *glamourama* haha, sen i taxin hem sjöng vi med till e-type på radion och mitt på tranebergsbron utbrast (haha) jag: "asså lisa har värkar VI MÅSTE VÄNDA TILL KAROLINSKA!!!" haha fan vad kul om chaffisen ba hade gjort en u-sväng och typ råkat köra av bron. sen fejkade jag en springnota. HAHAHAhar verkligen jätteroligt åt mig själv. aja, här kommer lite picos chicos!

Photobucket
närbilder med för mycket blixt och bildkommentarer i stil med "vi drack drinkar med festliga sugrör" är det bästa jag vet.
Photobucket
chat rouleeeette
Photobucket
freja var tupac
Photobucket
Photobucket
Photobucket
på strand yao
Photobucket
jag och alla snygga människor
Photobucket
i taxiiiiiiin! haha fy fan vilken brace face bild :(


vi försöker lära oss hela fast and furious utantill..(Y)!

haha, jag och freja har hela tiden trott att hon sjunger "fuck you" TVÅ gånger, medan lisa försöker förklara att det är "thank you" ena gången...haha, fint att vi har värsta diskussionen om det typ. ser ni våra snygga outfits btw? älskar min nya transparenta tröjklänninggrej. hahaha juste freja råkar typ snubbla på våra tallrikar..stämning (Y)

haha, högstadiedansen *hjärta*

haha, spelade in en porrfilm "two girls, one scarf"

haha nämen titta! vi fick ju taxiresan med på film INKLUSIVE mitt roliga "vi måste till BB"-skämt!

hahaha den här filmen är så jävla trash! osminkade tjejer som dreglar och sluddrar. haha och freja hade smörjt in mitt ansikte i jävla tiger balsam..gjorde asont. in glamourama toniiiight!

yes det var allt jag hade att komma med, HUR VAR ER HELG??? SKRIV OCH BERÄTTA!!!

4 kommentarer:

emily sa...

men ååh hur fina är ni?! längtar till onsdag höhöh (tandställningen ryker + chess mates-time! <3)

Leezor sa...

haha ååh tog du bort pizzafilmen? <33333333333*:)))

vi är faktiskt fina, älskar filmerna bigamundo time. bästa när vi ramlar och fruf typ dunkar i mitt huvud, ditt bb-skämt och när chattrouletten drar igång i vardagsrummet och vi blir helt förskräckta haha *lovvvves it*

längtar också till imorgon, då kör vi bad eller bow! pussy <3

Fruf sa...

Alltså, min helg var rätt lik din, fast bättre! <4 Nutty and creamy! VI har det fint ihop, kan inte be om något annat! (eller jo, en emilol hade toppat det här)
Max hälsar säkert förresten med den här länken! Have a happy unicorn! (z = hoppa, x = slå sönder stjärnor) Man kan även dubbelhoppa! Have fun ;) http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

Linny sa...

aaaow vad fina ni är små chessmateeees <3 CANARY BOYS FOREVER!