torsdag 11 mars 2010

DAGENZ!


haha, jag var faktiskt inte beredd när den där bilden togs. och eftersom det inte finns typ självutlösare får jag trycka med foten..*in the glamorous life of* ahmen dagens outfit iallafall! så himla matchig. prövar på lite mittbena också...va tycks???? ;D;DD :-D?

har verkligen baaara lyssnat på lady sovereign senaste veckan. så jävla braaaaaaaaaaaaaaa. speciellt "I got you dancing!"..och love me or hate me..ba I'M ENGLISH TRY AND DEPORT ME! så cepigt bra.

och måste bara uppa för hur jävla snygg rihannas video till rude boy är:

till och med antiallt-freja tycker det! hittade den hos ghaz öf cörs..och självklart är den regisserad av en kvinna, därför den är så jävla snygg.

fredag imorgon! men vi kanske är lite wild and crazy och kör en myzkväll :o ba omgggggg! nej men ah, vi får se! PUSS BYE LOVERS!

3 kommentarer:

chrissy sa...

jag tycker du ser söt ut... man vill bara ... klappa... :D haha nej men, tummeh öpp va!!
lady sovereign <3 jag spelade i got you dancing for sophie när hon var här och hon ba: "...ne." JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ KVINNAN!

Linny sa...

JAG VILL JU KLAPPA DIG MÄÄÄÄ! men ååååh sånt gör mig verkligen ledsen :C hon kanske förstår om ett år eller nåt! haha, nej men äh, jag ska övertala henne. typ klättra upp till hennes fönster och spela låtarna halv fyra på mornarna. åååååh men i london för faaaaaaaaaan, då ska vi SKAKA RUMPA (obs SKÄMT obs) till the biggest midget in the gaaaaaaaaaaaame!

emily sa...

mycket snyggt indeed!! <3