torsdag 4 mars 2010

ba pulling up the parties

blev inget köp igår :( det var dom här skorna jag skulle köpa. hur snygga som helst, men de levereras inte förrän i slutet av maj? ba excuzi? man vill ju kunna ha dom hela våren liksssssom. aja, köper några i lundun istället...det blir niiiiiiiiice.

ska iväg och göra lite ÄRENDEN snart. först systemet sen storhandla! ska ha ultimate drinknight hos mig imorrn och ska fixa massssssa grejer och vara värsta housewifen. suger att jag är sjuk fortfarande dockkkk...aja, bara glömma och gå vidare! blir ju inte så svårt med några drinkar innanför västen ;););););) ;-D!!! mm. juste, måste göra en kickass playlist också!

nej nu ska jag bli lite fresch and clean och sen draaaaaaaa..är så jävla äcklig idag. puss byers!

2 kommentarer:

chrissy sa...

jag veeet de är så jävla snygga!! haha alltså jag har en historia med dem! h&m uk är efterblivna och har inte onlineshop, så jag var tvungen att åka på en jäkla h&m-turné in search of those. jag gick in i typ 4 olika h&m och ingen hade dem :C jag blev så sur att jag köpte massa andra skor istället. typ. 7 par. no joke. hah. praise the LAAAWWWD for primark typ. men jallafall, VILL HA DEM :C OM du mot förmodan (:() hittar dem nånstans får du gääärna kirra mig ett par också! haha. beautifuuuulll, i just want you to know, you are my faaavorite giiiirl <3

Linny sa...

men öf cörs! men ääääh H&M suger, skoavdelningen på neu look är så jävla mycket värdare, LONDON FÖ FAN!!. puss my darling