onsdag 10 mars 2010

let's get happy and let's be gay!

idag hos tandläkaren fick jag reda på att tandställningen ryker redan om två veckor!!! ÄR SÅ JÄVLA GLAD! kommer gå runt och visa mitt perfekta leende för alla! :D haha SKÖJA ba. nej men åååh, då försvinner den innan london också! CHRISTINA DU KOMMER INTE BEHÖVA GÅ RUNT OCH SKÄMMAS FÖR MIG! älska livet.

har dragit runt på stan också och hittade den här fräcka jumpsuiten på beyond retro:

ååååh så himla somrig och FRÄÄÄÄÄSCH! sjukt snygg tillsammans med typ skinnjacka, converse och schnygga solbrills! åååååh DET ÄR FAN INTE LÅNGT KVAR TILL VÅR NU! *dansar vild dans*

2 kommentarer:

chrissy sa...

FYSATANEMEJ VILKEN SNYGG PLAYSUITTTT! jag är nästan beredd att döda för den. bara att se dig i den kommer vara som att se mitt första barn födas.
och haha! åh gud vad skönt, NU KAN JAG ÄNTLIGEN ANDAS UT!! du anar inte hur mycket detta har grämt mig. jag har grubblat nonstop! nej men SERIOUSLY NOW, i'm no joker. congratjulejsjöns typ!! *gör regndansen fast glad*

Linny sa...

åååååååååååååååååååååhåhåhåhå <3