tisdag 2 mars 2010

I'm only gonna break break your break break your heart liksom

Photobucket
har hittat massa skitsnyggt hos hm och monki! (färg är för pussies) ska faktiskt bryta mitt köpstopp imorgon (engångsföreteelse, lovar!) ni kommer dööööööööööö vad snyggt det är! och aaah om mindre än en månad är jag i lundun hos min bäztiz christina och det kommer vara VARMT och VÅR och vi ska shoppa asbilligt på primark! GAAAAAAAAAAALET

såg ni dating in the dark föresten? hur hemskt var inte det??? började typ gråta när hon korthåriga tjejen dissade sin kille...var ju bara för utseendet liksom!! inte ens jag är så ytlig! deras självkänsla måste ju bara förstöras helt. nej, inte okej faktiskt.

kul att verkligen alla tv-serier på kanal 5 ska ha "running up that hill" i sina reklamer btw..extra kul när reklamerna kommer direkt efter varandra också. aja pusspusshej

5 kommentarer:

chrissy sa...

alltså löhhh-nejjj-AH (alla uttalar ditt namn på detta vis OVAH HERE. deal wiv it! <3) du aaaanar inte hur mycket jag FÖRBERETT mig!! haha. har skaffat massa mac&cheese på burk! och tvättat din handduk TVÅ gånger!! (haha eftersom thaiflickan använt den, WHO KNOWS vad som kan ha fastnat på den DÅ liksom?? hahaha I JOKE I JOKE <3 och så har jag tvättat den rosa filten som luktade sex :C och köpt massa spexiga saker som är en liten överraskning ;) ;) ;) höhöhööö men JA! ungefär så blir DIN VISTELSE, är det ok ellä? ok ok jag är liiite fölliz. fölåt!! love me or hate me that is the questionnn herrå puss HEJ! <3)

chrissy sa...

åååh just det, du kommer vara GRYMT snygg, ba HEJ HETA SKOR eller vad??? ba DÖR eller!! fan va heta!!

Linny sa...

haha men ÄRU FIN ELLER ÄRU FIN ELLER!!!! asså ååååh blir så himla glaaaaaaaaaaaaaaaad! ba dunno what to say blir så rörd typ

Soph sa...

hahah vilken pik christina. blir ledsen ^^

chrissy sa...

haha skrev ju att jag skämtade!! ("joke" är engelska och betyder "skämt" på svenska)