fredag 26 mars 2010

att fezta eller inte fezta

tjuvåkte med ett gammalt busskort fram och tillbaka till tandläkaren idag, gick bra tills sista bussbytet..aja SO WHAT I'M STILL A ROCK STAR I GOT MY ROCK MOVES! har fått en sån där plastskena som jag ska sova med på nätterna typ..fest! ååh har tråkigt. sitter och stirrar in i väggen typ. orkar inte göra någonting. fan, måste pluggi :( dubbelt så mycket också eftersom jag ska till löndöööööön nästa vecka! men orkar verkligen inte...måste typ ringa massa olika hotell och ställa olika frågor..hatar sånt. och fan, ska man gå ut ikväll eller? borde verkligen inte. måste plugga, fixa, tvätta osv och sen kommer jag att låta som ett mongo eftersom jag måste ha den där grejen i munnen 24/7 första dygnen. och juste, har ju ingen dricka heller. mennneee..parta är ju alltid soft? MEN NEJ måste spara pengar. får nog bli en kristlig hemmakväll framför let's dance..det är ju trots allt final.

låtsas som att jag inte har några viktigare grejer att göra så ska kolla på SATC istället...hatar att de censurerar allt på förmiddagsprogrammen...JAG VILL JU SE SNUSK!!!1

herrå

Inga kommentarer: