söndag 14 mars 2010

HALLAAAAAAAAAAH!

död blogg jag vet..blir lite så när man lever ett så galet och fartfyllt liv som jag!! skoja. wööh känner mig död. men har fått massa grejer gjort idag iallafall. sökt typ 15 jobb, städat och rensat ut garderoben. mmmm ro i själen. helgen då? blev chillfredag i alvik framför chatroulette..vår nya addicition..underbart. sen igår blev jag kirrad i håret och sen drog vi till strand på maskfest. rätt bawring musik så vi stannade inte så länge. men men trevlig kväll iallafall och det har varit en bra helg med mycket skratt och leenden. fan, nästa vecka känns sjukt ospännande, har typ inget inplanerat..FÅR VI FAN ÄNDRA PÅ! mm, det var allt jag hade att säga..kanske slänger upp bilder och sånt också. puss puss kraaaaaaaamiz

ni får klicka så den blir större. haha, killens min är verkligen oslagbar.

Inga kommentarer: