lördag 1 augusti 2009

Skrivet igår egentligen men men SÅN ÄR JAG!

Hela gårdagen har jag och frufen flyttat ner hela hennes rum i flyttkartonger. Hade kunnat gå snyggt och smärtfritt om det inte vore för att: 1) kvinnans rum är sjukt stort 2) kvinnan sparar på all jävla skit som hon fått tag i genom åren. Måste verkligen tvinga henne att slänga typ gamla trasiga pennvässare medan freja typ gråter av separationsångest. Nu har vi inte så mycket kvar iallafall och imöra är det flyttningstajm, woop woop! Haha, vi har hittat så sjuka saker när vi rensat. Först en dikt som Freja skrivit. Här är ett litet utdrag:
It-folk tar droger, så är hösten
ja trötta som latoxar dör dem av en överdos
Snart börjar skolbarnen väl också ta droger

för att vi börjar klockan 8 på morgonen,

trötta som latoxar, ja det är vi, ja.

Hahaha, så jävla bra! Och sen en skolfotobild av mig i typ 3an. Jag gjorde mitt livs största misstag och klippte håret askort. Verkligen alla trodde att jag var en kille (blejmar dem inte) och näää asså ni förstår inte ångesten jag har inför denna period av mitt liv. Här är bilden iallafall:

hahahah, värsta butchflatan!! Gillar hur jag stylade luggen också. Herreguuud.

Aaaah, har så jävla ont i asset. I förrigår skippade vi bussen för att istället cykla hem till en poler som bor en bit bort. Vi fick skjutsa varandra på pakethållaren och cykla i spöregn (jag full på två 4,5:or cider bör tilläggas). En spännande men smärtsam upplevelse. Langar picos senare!

Freja i någon jävla afrikansk skjorta hon hittade

Inga kommentarer: