torsdag 20 augusti 2009

arvikapics del 1

Inte alls i någon kronologisk ordning osv men här erom iallafall:

*nyss fyllda 15 och är på sin första festival*


fina glas som vi snodde.

"VAD!?" hahahaha, bästa.

Någon hade gjort en bandana av ett par smutsiga kalsonger :(

liten bildserie: "Någon är taggad inför the Sounds": 1 (yes, det är jag där borta dårå)

2

3. som ni ser var det ingen som delade min excitement.

Låtsas kissa vid stängslet *rolig*

Han Pedro i Napoleon Dynamite!

mingel med festivalpeeps <4

hittade hetingar (han frågade om jag gillade pung :C)


vårt fina pynt!

tobias blev fuuuuuuull.

fin gruppbild

martin var stenad..närå.


??

björns snabba glasögon gick sönder :(


Michael Jackson!!

haha, christina skulle ta kort med alla, verkligen alla, festivalbesökare.

haha, kommer ihåg att vi (asfulla) ba "SHIT vilken fin klänning hon hade!! Vi MÅSTE säga det till henne!!" och nu i efterhand måste jag säga att jag inte riktigt förstod hypen, it aint that special liksom. SÅ OM DU SER DET HÄR SKA DU VETA ATT DEN INTE ALLS VAR SÅ SNYGG SOM VI TRODDE! *snäll tjej*

okej, 75:e ölen NU KÖR VI!


hahaha, kommer ihåg att jag typ "ASSÅ GUD VAD BAAAALLL TATUEEEERING MÅSTE FÅ TA KORT!!!11". Den ser ju förjävlig ut :C

alltså stylingen.

haha, tobias ser ut som ett happy child

Vår boyband-bild



FEST!!

vi körde på hippietemat.

wööööö FESTIVAL!!

da unicorn

haha, alla hatar verkligen tobbilobb på den här bilden.

victor är en pervogubbe som kissar i sitt glas (?)

Jag satt och mös med min kateter.

Mando Diao skapade hysteri.

Hahaha, tobias fräcka keps som vi mobbade honom för hela festivalen.
det är inte festival utan en kuk ritad på armen, som min mormor brukar säga

more kåming rajt app!

Inga kommentarer: