tisdag 25 augusti 2009

I'm a happy happy girl, with a happy happy smile

kan inte alls komma på hur jag ska börja inlägget för allt låter bara bajs så jag kör bara på nu. Det här är då fjärde dagen som student på la universidad och jag känner redan att jag vill hoppa av...woop woop! Nej men känner mig bara så grymt omotiverad till hela pluggrejen så ja..om jag fortfarande inte känner mig taggad om ett par dagar så kommer jag gå tillbaka till arbetslös tjajj igen. åååh palla livet.

Ska kanske berätta lite om Coldplajjan också. Konsärten var brao, inga direkta kommentarer. Skulle möta upp victor och CO sen efteråt eftersom de suttit utanför och lyssnat. Och major failzor när jag skulle försöka hitta dem. De sa att de satt BAKOM scenen och av någon anledning får jag för mig att de sitter framför scenen. Så jag försöker hitta dem, bland alla hundra tusen coldplayfanz i typ en timma tills jag fattar att jag stått på fel sida. Orka mig själv. Lyckades iallafall sälja min ena coldplayskiva (det delades ut gratis skajvor efter konserten) till en finne för 70 spänn. score! Så vi drog vidare, drack lite öl och körde galenpanna typ. It was fun yes!

Vad mer? Var på filip och fredrik-inspelning i förrigår. Det var nice, fick gratis öl och mat och en tjej i publiken ville visa boobsen i tv. Fick ta en bild med fredrik också!! TIHIHIH *lenny_goes_16_again*

Har bara en lektion idag i eftermiddag och sen ledig imorrn..sooooft. Då ska jag och toblajjan dra på popaganda, pepp pepp! Vi ska vara volontärer hela lördagen, men det blir nog soft ändå.

JÄTTEtråkigt inlägg I knoooooow, men det är för att jag är en jättetråkig tjej these dayz.

Hejdå på er.

Inga kommentarer: