lördag 22 augusti 2009

:-(>~ (=jag har precis tvättat mitt pip-skägg, och kan inte få till det riktigt)

Blev utgång igår dårå. Först skulle vi försöka komma in på debajser genom att tob säger att han känner typ Eric (?) som ska dj'a ikväll. Det verkade som att vi skulle komma in där ett tag men när vakten stack iväg för att hämta den här Eric så drog vi iväg..haha, fail! vi drog till Wöllmars och satt där hela kvällen istället.

Ikväll ska jag tydligen på Coldplay också. haha, har verkligen ingen koll, utan det är padre som bara köpt biljetter till hela familjen så nu ska vi gå. Haha, gölligt. Är inte värsta inbitna fanet fast den där FIX YOU har man ju hört någon enstaka gång sådär! *har koll* Nej men ja, det blir väl en trevlig och lugn kväll med lite konsärt..hehee.

Assååååå så himla dåligt av mig att aldrig ta kort under våra utekvällar, menne här är iallafall en pic från vår dj-session förra helgen. Det gick bra! Hur många människor som helst som man kände och alla var fett pepp och taggade. Vår lilla vip-area blev overcrowded så jag var tvungen att agera glädjedödarbiatch och köra ut typ hälften..nämen så det var fett party, men synd att man typ missar det för att man dijäjar likzom. Förutom misstaget att spela 'jag är en vampyr' (bara jag som inte insett att den inte är cool längre) så gick det brao. Langar fler bilder senare jao.


sorry för ett bakistråkigt inlägg, tror jag måste ta en bloggpaus för att hitta gnistan igen! (skämta)

ps. oh juste, fick inga ragg i stil med "HEJ HÄR FÅR DU 200 KRONOR FÖR ATT DU ÄR SÅ BRA och vill du dejta min kompis btw?" som förra gången, mer bara att om man tittade ut över publikhavet (haha, skoja) så sitter verkligen asmånga och spanar in, ler lite snett och typ "skålar" med sitt glas. hahaha, man ba men guuuuud liksom. DS!

Inga kommentarer: