torsdag 20 augusti 2009

}:-) (= jag har mittbena och sitter i motvind*)

Har jag förstått det hela rätt så tror jag det är någon som har laddat ner, eller sparat whatevör, min "efter-bild" några inlägg ner, där i blonde and smart-inlägget (eller kan statcounter visa sånt? någon som vet??)!! Alltså, jag är bara väldigt fundersam..om detta nu så är fallet, varför väljer man att spara en sådan bild? Har personen ba "Nej men hejsan, OJ OJ OJ sicken läckerbit, spara som på den va!"...det finns ju snyggare bilder på mig om det är så asså! (och det är inte någon jag känner utan någon från typ Sas Airline Denmark..QUEEE?)

Gick upp 7, cyklade i full fart (haha, man är så ful när man cyklar) till tuben, drog till tandläkarn, tog bort stygnen (smärtsamt :C) och åkte hem igen. Bangar det fina vädret och sitter inne och uppdaterar mig på modebloggsfronten och tänkte väl ta och söka lite jobbbb och sådära snart. Just det, fick reda på igår att jag kommit in på Spanska på universitetet. Vet inte om jag ska bli glad eller ledsen för det, men nu kan jag kalla mig själv student istället för arbetslös vilket ju iochförsig är lite trevligare.

Screw jobbsökandet, ska lägga upp lite arvika- och berlinbilder istället..typ 1 månad efter, men BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG SOM DE SÄGER! HÖHÖHÖ HEHEHE HÄHÄHÄÄ ;P :P ;) XD!

*källa: Lilla sms-boken (hittad i bokhyllan)

Inga kommentarer: