söndag 9 augusti 2009

hej hej hallå dagboken

HEEEJJJJJJJJJ! utekväll igår. började med förfezt här hemma eftersom det var FF!! *fyllde nyss fjorton*. Bjöd frejsa och lisa på en stört god pastasallad (om jag får säga det själv NGEHEHE) och sen kom resten av folket och vi körde på virre och den "kreddiga listan" varvat med den "okreddiga listan" på spotifajjan, trrrrevligt. Sen var det tänkt att vi skulle dra in till stan, vilket vi också gjorde, men det var helt fullsmockat på bombardier så det släpptes inte in några mer folk, så vissa drog hem medan jag, frejsa och lisa drog till ace. alltså har aldrig varit med om värre köttmarknad..och musiken var keffi och folk stod på den där scenen, vevade med armarna och ropade "ey! ey! ey!" samtidigt. Vet inte vad, men något fick oss att dra efter en halvtimma.

Idag har jag varit en crazy ass housewife. Först har jag städat upp efter gårdagens vilda förfest (diskat, dammsugat osv), vikt tvätt OCH lagat mat. Hoppas med detta kunna få min mamma att pröjsa ett frisörbesök åt mig. Så jävla välbehövligt..fast utväxt och kluvna hårtoppar är ju iofs mys! Nu ska jag hetsskicka lite cv'n och imorgon ska jag gå till arbetsförmedlingen :C jag är rädd, PÅ RIKTIGT.

Inga kommentarer: