söndag 2 augusti 2009

aj äm the partynejtah!

Haha, alltså igåååååååååår. Blev en liten spontan utgång till Ace med GÄNGET (90-talsuttryck). Gratis inträde + öl för 30:- första timmen = lenny kör hårt och köper fyra öl = lenny blir kalas. Händelser:
1) går fram till öhrn och typ "HEEEEJ FÅR JAG DJ'A HÄR??!!" som tur var kände han igen mig och förhoppningsvis blir det en spelning så småningom om jag nu inte råkade spoila min dj-karriär med mitt fina appearence.
2) baxar öl hela kvällen från bordet där alla ställer ifrån sig när de ska ut och röka. ibland gick det bra och ibland gick det mindre bra. en vakt upptäckte mig och typ DET DÄR ÄR INTE DIN ÖL! hahaha, jag typ FÖRLÅT och drog iväg, men sen kom jag tillbaka igen och snodde ännu mer och då var vaktbruden på väg att slänga ut mig. Jag typ "Men jag trodde det var miiiiin!" men hon brydde sig inte utan skickade en annan vakt på mig som skulle leda ut mig. Dessvärre var han fett keff på sitt jobb och märkte inte när jag snyggt och smidigt smög iväg från honom. jag = BÄST.
3) Jag ramlar i trappan..msn-tumme upp på den!

...och sen är resten av kvällen i princip en enda stor minneslucka. Kommer typ ihåg att vi dansade järnet till Hey-yah också..härligt.


Enda bilden som togs igår, haha. notera den fina picachuhatten. Kärlek till partyhattar <3

Fick gå upp typ halv 8 imorse för att hjälpa frejson med sin flytt...min kropp är dööööd nu. Men åh, läggan är så himla fin...VILL OCKSÅ FLYTTA! aah

Inga kommentarer: