måndag 10 augusti 2009

pjår häppiness

ALLTSÅ VET DU VAD SOM HÄNDE NYSS BLOGGEN??? hade sånt jävla sug efter choklad och bara visste att vi inte hade något godis alls hemma men gick ändå och började rota i skafferiet utifall att liksom. Och kan du gissa bloggen, vad jag hittade när jag lyfte på lite påsar och paket? EN BIT TOBLERONE! Så jävla sjukt! Sånt som bara händer på film men aldrig IN REAL LIFE! Ah, det förgyllde min dag iallafall.

Och så har jag fått jäääättemycket uträttat idag. Har cyklat fram och tillbaka till centrum (så himla hurtig tjej!), besökt arbetsförmedlingen (dock funkade inga datorer så jag måste komma tillbaka imorgon istället..bummer! aja, men ändå), kollat om min klocka går att laga (det gör den inte) oooch köpt lite brännbara cd's. För vet du vad bloggen? (okej, jag ska sluta) jag och tobama ska få köra på ace's övervåning nu på lördag! WOOP WOOP! Så nu ska jag strax hem till mannen och jocka litegranna. Och just det, jag beställde klipptid idag också, TIHI!

må väl, lev gott /LENNYPENNY

Inga kommentarer: