tisdag 11 augusti 2009

emo

bra med dagen:
jag och tobilobb drog till fiket där martin jobbar och fick gratis fika! TVÅ TUMMAR UPP!

sen har resten av dagen varit lite sodaer. Drog till arbetsförmedlingen vilket bara var deprimerande och kändes som waste of time. När jag kom hem sökte jag iallafall typ fem jobb. Alltid något. Eller inte :C ALLTSÅ JAG KOMMER GÅ IN I EN DJUP DEPRESSION SNART OM JAG INTE FÅR JOBB!! För varje dag som går som arbetslös vill jag bara skära av mig huden typ. Snart kommer liksom folk börja skolan/flytta/plugga/jobba osv och jag kommer inte göra någonting. Och jag har inga pengar kvar heller. Känns bara som att jag är helt stillastående och inte kan ta kontroll över situationen, vilket ger mig sån sjuk jävla ångest.

Ska äntligen färga min äckliga utväxt imorgon iallafall....så sjukt skönt..står inte ut en dag till.

nej, nu ska jag lägga mig och stirra in i väggen och lyssna på Kent *skoja* (inte)

Inga kommentarer: