tisdag 4 augusti 2009

bag in box-kvinnan

hann inte skriva igår så gör det nu..TIHI! nej men, fy fan..ni vet när man är så bakis så man inte kan stå upp och inte kan äta någonting med risk för en kaskadspya all over the place? Så kände jag igår morse. Ville bara dö. I måndags var det parkhäng, fick dit rätt mycket folk så det var fett soft. och eftersom jag är en alcoholic mama blev jag bängfull. Ramlade typ fem gånger i en buske när jag skulle kissa och sen när freja skulle hjälpa mig upp orkade jag inte försöka resa mig själv utan bara hängde helt ledlös i hennes armar...hahahaaaaa, alltså vilken syn..orka mig själv. Sen fick vi skjuts hem (så jävla soft) men jag mådde verkligen asdåligt och bara hängde halvvägs utanför fönstret hela vägen. och alltså hahaha, sen när vi var typ bara 100 meter utanför mitt hus så ba NEJ NU MÅSTE JAG UT!! varav victor tvärbromsar bilen och jag slänger mig ut i närmsta gran och ja..spyr. hahaha, men det roliga var att när jag sen tittar upp så står bilen kvar fortfarande och alla tre i bilen bara glor ut..alltså hahaha, låter inte alls lika kul som det verkligen var...men det var verkligen..JÄTTEKUL!

Nåväl, sitter ute i värmen (skuggan, pallar verkligen inte med solen längre) och chilledillar. Ska bara inte göra någonting idag tror jag...söka jobb typ. *arbetslös ftw!* hejdårå!

Inga kommentarer: