torsdag 20 augusti 2009

parte deux


hahaha, martins placering!


metal-tecknet <4


hahaha, det här är så himla roligt för att: 1. christina dök upp efter att ha fått för sig att köpa en kopp kaffe, ingen vet varför, inte ens hon själv. 2. Jag stoppar ner mina fingrar i en kopp med kokhett kaffe...varför??


hahaha! det här mina vänner, är en kvinna som jag stal ett paket marabou ifrån. Christina och Tobias var hungriga och sa åt mig att sno chokladkakan som låg innanför disken när hon tittade bort. Pga något jäkla tourettesryck jag fick gjorde jag som de sa och snodde maraboun, men istället för att springa iväg stog jag bara kvar, hahaha! till slut upptäckte hon oss men då sprang vi iväg. Fan bästa på hela festivalen.

trådlösa mobilladdaren var så jävla värd och jag blev aspoppis. Alla ville ligga med mig men jag var tvungen att vänligt men bestämt tacka nej (nästan sanning fast inte helt)

pikachufilten!

hjalmar och moa!

jag fick min tå svartmålad. *reclaimar typ fotsvamp..USCH*

aaaah så gölliga!

vi räknade ut att vi druckit 13 boxar på mindre än 5 dagar.

FOOT of Africa! AAAHAHA OHOHO ÖHÖHHÖ!

På Elenette! det var röjjJ!

här kommer ännu en liten bildserie som heter: Linnea gör judokast men råkar döda Martin.

"ÅHNÄJ vad har jag gjort???"

martin is dead.

konstverk de mi

vi hade i coctailbär i vårt vin! Asfestligt men asnasty!

jag och min siamesiska tvilling

kronorna var bästa partytricket


mitt swag! hoho

legolas är på g

Partyprinsarna <4

Hahaha, han var så sjukt övertygande: "Det regnade imorse, eller hur? Det betyder att vi kommer dö snart."

träd?

haha, christina och tobbe fick mig att sno mer saker...en jävla slush till exempel!! Sen fick jag för mig att köpa typ 10 munkar och ge bort till folk. En full Linnea = en lättövertalad och generös Linnea.

HAHAHAHA, kan ni gissa vilken film det här är??

dududuuuuuh GHOST BUSTERS!! hahahahaha, alltså jag dör verkligen långsamt. Fy fan vad bra det här var. Vi såg den vitklädde gå förbi och vi ba Oj shit han såg ut som ett spöke! och sen såg vi sjukvårdarna och ba HALLÅ, GHOSTBUSTERS JU! och sen lyckades vi leta upp killen och övertala honom att vara med på vår arrangerade bild. Hahahah, så jävla bra! och sjukvårdskvinnan blev typ asglad! bästaaaaah

AAAH vad jobbigt det här var. Dröjer nog med berlin-bilderna, haha. BAJ BAJ

2 kommentarer:

chrissy sa...

Hej! Kommentera min blogg! Vilken klänning tycker DU är snyggaste?? Ha en bra da!! ;) Kramiiizz

chrissy sa...

hahah, SKOJA. *dör* våra bilder, + dina kommentarer, + ALLA FINA MINNEN ASSOCIERADE MED DEM (barnpsykolog) = jag kan inte sluta skrattaaaa.