torsdag 13 augusti 2009

blonde AND smart!





Tänkte köra lite snygga före- och efterbilder på mitt hår men det syntes inte så mycket ser jag nu. Aja whatever, SO WHAT I AM A ROCKSTAR I GOT MY ROCK MOVES! Men alltså, jag har ingen jävla stake när det kommer till frisörer. Jag hade verkligen tänkt innan att jag skulle säga emot om hon hade några andra förslag än mig (ville bara ha pjure blont). Och såklart tycker hon att vi ska lägga in lite mörkare slingor också, för att skapa lite LIV och DJUP (ba vadå liv??..liv är för töntar!!) och sen på något jävla vänster sitter jag där sen, med håret slightly mörkare än vad jag egentligen ville. Okej, det är inte jättestor skillnad, men stör mig bara på hela grejen. Suck...aja, får väl köpa ett blonderingsschampo eller nåt. Haha, btw, jag ska aldrig mer visa mig i det skicket som jag är i på bild 1. Fy fan..det är en sån bild som fastnar på näthinnan och som är det första man ser när man vaknar och det sista man ser innan man somnar.

och föresten, det är få tillfällen då man är så ful som hos frisören. Först när man har fått håret tvättat, och måste GÅ genom hela salongen tillbaka till sin stol och sen behöva sitta och titta på sig själv när håret ligger så där platt och klistrat mot huvudet. UUUH MAN MÅR SÅ DÅLIGT! och sen, när de ska avsluta allt och alltid fönar håret asfult? Typ göra det platt men ändå lite fluffigt? nej?

1 kommentar:

madeleine sa...

sen frisören tyckte att klippa av allt mitt hår i vintras var en himla bra idé bestämde jag mig för att aldrig gå till frissan igen. SÄMST ÄR DET!