lördag 15 augusti 2009

okej, rätt mycket i-lands, men va fan

Varrrrför ska man ha en fuldag när det är en sån viktig kväll på g? Måste ju liksom vara smashing, folk kommer ragga och alla kommer titta på en. Mitt största problem är att jag var hos tandläkaren iförrigår och drog ut en tand, så nu har jag liksom tre stygn i tandköttet PLUS att min ena kind har svullnat upp double size*söt tjej*. Inget hångel för mig ikväll med andra ord :C

Har en dålig hårdag idag också, och vet inte alls hur jag ska stajla det...liksom platta, mittbena eller uppsatt??? *stina-lee* Kläderna vet jag inte riktigt heller...men kör nog på svart med guld blingbling..ÄR JU ALLTID ETT SÄKERT KORT ;) TIHIHI! Lägger nog upp en outfittt senare, var inte orolig BLOGGEN!! Sen har jag blivit äckelförkyld också...partypooper på den :( Aja, ska parta like there's no tomorrow iallafall, FÖR JAG FÅR GRATIS ÖL! WOOP WOOP! Japps, så är det. Ska tvinga Em att hetsfota hela kvällen så kan jag langa lite pics imorgon. TAGGA TAGGA TAGGA!

och ja ps. ACE alltså. Ikväll. ÖVERVÅNINGEN!

ps igen. Vi har bränt 28 cd's...IT'S PARTY TIME DUUUUUUUUUUUUUUUUDE! (den som inte förstod varan-tv-referensen kan gå, dörren är där.)

Inga kommentarer: