fredag 8 januari 2010

sparkar kanske in öppna dörrar nu men måste ba få det sagt

man blir så himla glad när någon man ogillar skaffat en pojkvän som är så SJUKT.GROTESKT.FUUUUUUUUUUL!!! (skrev seriöst med punkter mellan orden typ -04, under min lunarstormperiod...skrev också med BlANdAdE bOkStÄvEr ett tag, men det kan jag berätta mer om en annan gång) HUR SOM HELST! *sidetrackar* man mår så himla bra av att kolla in gamla skolkamraters facebookbilder. kollar just nu igenom ett fb-album från nyår som uppfyller alla kraven för ett typiskt hjärndött white trash-album som får mig att känna mig som en bättre människa.

- personen som lagt upp albumet har inte rensat bilderna utan det är typ fem bilder i rad som är i princip likadana och typ tagna med några få sekunders mellanrum..ba asså vi behöver inte se hanna och lisa sitta och spexa mot kameran för femte gången, jag noterade det på första bilden.
- bilderna är dåligt tagna. typ för mycket blixt eller ingen blixt alls (suddiga bilder, tagna utan blixt får mig seriöst att vilja slå ner någon).
- tribals, locktång-lockat hår och mönstrade mq-tunikor är regel, INTE UNDANTAG.
- misslyckade försök att fota nyårsfyrverkerierna...BA JAAAA VI FATTAR ATT NI KOLLADE FYRVERKERIER PÅ NYÅR!!!
- till och med MATEN är white trash!!
- typ hälften av bilderna är egobilder på skaparen av albumet (liksom, 17 photos av skaparen och 8 photos av resten?)
- hjärndöda kommentarer i stil med:
tjej: "Haha, vad snygg du är stoffe!!* ;)"
stoffe: "hehee tack babe =)"

*är typ ren fakta att alla white trash-killar heter stoffe.

jaja, ska sluta hata men var bara tvungen. för att sänka prettonivån på det här inlägget kan jag ju berätta att jag och mamma nyss consultade om vilket program vi skulle se, på spåret eller let's dance. på spåret blev det till slut. pusspuss..kraaaaaaamis

1 kommentar:

Frufen sa...

Hahahahahaha, jag älskar när du är arg! Mer aggro-inlägg till folket! Jag dör av garv! Väldigt klockrent "- till och med MATEN är white trash!!" De hjärndöda kommentarerna också, love it! Det känns viktigt att du tar upp det här, vi är många som lider i tystnad av fb!